Rychlá objednávka na tel.: 778 728 788

Mohu změnit již odeslanou objednávku?
Pokud chcete změnit objednávku můžete to udělat pouze v době, kdy ještě nebyla odeslaná fyzicky dopravní společností na vaší adresu. V tom případě vám doporučujeme nás kontaktovat  ZDE

Nakupuji podruhé, musím znovu zadávat doručovací a fakturační adresu?
Pokud jste již u nás nakupovali, máte založený účet - (vytváří se automaticky na základě vašeho emailu) - stačí když se během nákupu přihlásíte pomocí svého přihlašovacího jména (váš email) a hesla. Pokud heslo neznáte můžete si vygenerovat jednorázové ZDE (potom si nastavíte svoje heslo).
Když se přihlásíte, v objednávce potom můžete jednoduše vybrat z vámi dříve zadaných adres. Adres můžete mít několik, při dalším nákupu si akorát vyberete tu správnou.

Objednávku jsem dokončil a nepřišel mi žádný potvrzovací email?
Pokud jste dokončili objednávku a nepřišel vám žádný email (může to trvat i pár minut) zkuste se podívat do složky SPAM ve vašem poštovním klientu. V případě, že jste ani tam žádný potvrzovací email nenašli kontaktujte nás ZDE

Nejde mi objednat zboží...
pokud vám z nějakého důvodu, technický problém, problém na naší straně nejde objednat zboží, můžete nám poslat email na eshop@deveshop.cz s vaším tel. číslem. Stačí když do emailu napíšete např. "nejde mi objednat". My vám obratem zavoláme zpátky. Můžete také zatelefonovat na +420 778 728 788

Musím se pro nákup registrovat?
Ne, registrovat se nemusíte, stačí vyplnit potřebné údaje v objednávce - email, doručovací údaje, vybrat dopravu a způsob platby a objednávku potvrdit. Přijde vám na email jednorázové přihlášení do vašeho nově vytvořeného účtu, kde si můžete změnit heslo.

Můžu přidat k produktu svojí zkušenost, nebo hodnocení?
k produktu můžete přidat svoje hodnocení. Dole na stránce produktu je pole kam máte možnost napsat svůj komentář a zkušenost s produktem. Komentáře jsou moderované a zveřejní se po kontrole administrátorem.

Kdy zboží dostanu?
Většinu zboží máme neustále skladem. Samozřejmě se stane, že se některé vyprodá, ale i v tom případě ho obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů od objednání. Klasicky se zboží odesílá každý den odpoledne. Tzn. pokud jste dnes udělali objednávku balík bude expedován následující pracovní den.